Kdy je správný čas prodat firmu, abyste neprodělali a byli v klidu
Svoje firmy vybudovali od nuly a dovedli k miliardovým tržbám, o jejich prodeji však začínají majitelé uvažovat zpravidla až když se dostanou do úzkých. A to je podle odborníků špatně.
Firma neroste, jak by měla, ztrácí počáteční drive i pozici na trhu, anebo už dokonce vězí ve zdánlivě neřešitelných problémech. Správně načasovaný prodej firmy může být win-win strategie.
Číst více
Strategický partner může firmám pomoci ve chvíli, kdy potřebují novou energii či kapitál k dalšímu růstu, když samy nezvládají naplnit potenciál a přejít na větší trhy nebo jim chybí schopní lidé.
Číst více
Svoje firmy vybudovali od nuly a dovedli k miliardovým tržbám, o jejich prodeji však začínají majitelé uvažovat zpravidla až když se dostanou do úzkých. A to je podle odborníků špatně.
Číst více
Svoje firmy vybudovali od nuly a dovedli k miliardovým tržbám, o jejich prodeji však začínají majitelé uvažovat zpravidla až když se dostanou do úzkých. A to je podle odborníků špatně.
Číst více